Paino: 66,4 kg (HYIMINÄLÄSKI)

Saanti: 1020 kcal (liikaa. ihan liiiikaa)

Kulutus: 2234 kcal

On kamalan läski olo, olis tosi kiva jos ensi viikon saisi elettyä silleen ilman erityisen isoa ruokamäärää, mutta vitut, äiti on koko ensviikon kotona ja hönkii niskaan. No, sitä seuraavalla viikolla aloitan jäätelödieetin. Eli syön 500 kcalin edestä jäätelöä, en mitään muuta. Toimii kuulemma, ja jäätelöä on aina kiva syödä. Sen lisäks sit pyrinki kuluttamaan saman verran. Tavoitteena olisi 2 km hölkkä x2, 8km rullaluistelu x 2 ja lihaskuntoa. Olis tosissaan ihan hyväksi. Haluan laihtuaaa, sit kun palaan kouluun olis tavoitteena aiheuttaa sellanen "omg, ootko se sä" "wou, mitä sulle on Mirka tapahtunut!" reaktio.

Läskit ihmiset alkaa ällöttää mua. Hyihyi, itsekin olen hirveä, mutta onneks paranemaan päin.

Yksi kaveri kyllästy, kun pohdin koko ajan laihdutusta ja liikkumista. Sano, ettei jaksa enempää. Mitä vittua mä ihmisellä joka ei välitä mun mielenkiinnon kohteista.