Hei, olen Mirka. Painan 66,8 kg näin illasta ja pituutta on jopa 164,5 cm. Olin juuri rippileirillä ja eräältä jätkältä sain kuulla olevani läski ja kaikkea. Nyt sitten on aika laihtua ja näyttää sille idiootille, että olen jotain ihan muuta. Tavoite painona on 55 kg ja se, että saisin kiinteytettyä vähän. Tai sitten paljon. Tykkään ylikaiken rullaluistelusta ja kerralla menee 8 km lenkki, joka sitten tehdään niin monta kertaa päivässä kuin vain jaksaa. Sen lisäksi teen reippaasti lihaskuntoa päivän aikana,

Sitten syömisistä jotain. Ajattelin, että voisin tänne pistää aina syömisistä, koska syömispäiväkirjaa on paha pitää kotona, koska sisko tai joku muu perheenjäsen voi löytää sen. Joten.

Tämän päivän ruokailut ja liikunnat:

Fitness yougurt muroja, ½ omena, jäätelöä ja pari karkkia. 16 km rullaluistelua, 100 isoa vatsa- ja selkälihasta, 200 pientä vatsa- ja selkälihasta, jalan nostoja 200, reiden treenausta 200. Hirveän pieni määrä, mutta pitäähän sitä jostain aloittaa?