Lähti kaksi kiloa viikossa, olen todella iloinen. Kaverikin sanoi, että laihtumiseni huomaa<3 Olen melko onnellinen. Tällä viikolla pyrin tiputtamaan 3 kg, katsotaan onnistuuko. Olisi ihanaa painaa enintään 60 kg ennakkonäytöksessä, jossa näen muijan johon on piientä ihastumista.
Tämän viikon ajattelin elää 200 - 300 - 400 - 500 - 600 - 800 - 1000 kaloreilla. Silleen, että viikonlopulla saa syödä vähän enempi, koska on vanhemmat vahtimassa. Säästöliekki ei muutenkaan ole kiva. Urheiluna sitten aamulla (n 10:30) 11 km pyöräilyä, päivällä (14:00 jälkeen) 16 km rullaluistelua ja illalla (n. 20:00) 9 km pyöräilyä. Yritän painottaa liikuntaan, joka treenaa jalkoja ja persettä, sillä minihame ei _todellakaan_ näytä hyvältä tällaisten läskien kanssa. Jos läskit vähenis olis tosi ++++
Viime viikon aloituspaino oli 65,0 kg, tämän viikon on 63,0 kg. Ehkä ensi sunnuntaina ennen protulle lähtöä painan 60,0 <3 Toivottavasti ainakin (: