Mulla on hirveä nälkä. Tai oikeestaan, ei mulla nälkä ole sietämätön vaan himo syödä. Tänään ei ole vielä mitään tullut suuhun laitettua, kolmelta sallin itselleni makaroonit ketsupilla (~370kcal). Liikkunut olen, aamujumppa (kunnon hikijumppaa, nam!) ja 2 km kävelin reippaaseen tahtiin. Kuluttanut olen siis ~185 kcal. Tänään on lisäksi tanssitunti, tosi vauhdikas, kulutan siinä suunnilleen 336 kcal, jess. Kattoo missä kunnossa olen sen jälkeen, jos en ole ihan rättipuhkipoikki, niin voin jäädä kuntosalille treenaamaan.

Katsoin tänään, että kulutan päivässä n. 1775 kcal, jos en liiemmin liiku. Hih, kuulostaa kovin hyvältä, kaikki mitä syön kuluu, vaikken liikkuisi. Olettaen siis, että syön sen about 500 kcal.

Päätin aloittaa ABC:n. Tänään on 500kcalin päivä, huomenna kanssa. Olen suunnitellut tätä tosi paljon ja keksin keinoja, joilla vältää syömiset viikonloppuina. Tulee aivan mahtavaa, jos pysyn tässä niin paino varmasti tippuu ja voin olla tyytyväinen itseeni. Aion ottaa itselleni koneelle joka viikko (maanantaina) koko vartalokuvan, johon merkitsen sen viikon aloitus painon ja bmin. ABC:n loputtua voinkin vertailla miten ihanasti on ylimääräisiä lähtenyt (; 

Voisin käydä uudestaan kävelyllä, ruuan jälkeen. Ihan vain, että varmasti kuluttaisin paljon. Vaikka jalat on kyllä semi kuolleet ja mua väsyttää ihan saatanasti. Nukkuisin varmaan 20/7 jos voisin, tänään teki tuskaa nousta kymmeneltä, vaikka nukahdin ennen kahtaatoista. Huhhuh, ehkä tänään menen nukkumaan yhdeltätoista.

Puoli tuntia ja saan mennä tekemään ruokaa. Pitää keksiä jotain tosi thinspaavaa ennen sitä.